donderdag 1 november 2012

lied: ik ben een dinosaurus

1. Ik ben een dinosaurus en wandel door het bos
normaal heb ik een bandje om, maar nu mag ik eens los.
O yeah, o yeah, o yeah.
 
2. En ik ben een giraffe, mijn haar zit door elkaar.
Dat komt, ik ken geen kapper met een metershoge schaar.
O yeah, o yeah, o yeah.

3. Ik ben een pterodontl en ik leef al lang niet meer.
Waarom, dat weet ik ook niet goed; men vraagt dat telkens weer.
O yeah, o yeah, o yeah.

4. Ik ben een armadillo en eet het liefste 's nachts,
dan rijdt er geen verkeer en schrik ik niet zo onverwachts.
O yeah, o yeah, o yeah.


Beluister hier de liedjes uit onze klas

1 opmerking:

  1. Ik ben de ijsbeer Olaf, en leef bij strenge vorst,
    Maar koud heb ik het nooit want ik heb haren op mijn borst.

    BeantwoordenVerwijderen